خرید برد کولر گازی در کرج

خرید برد کولر گازی در کرج : در ابتدار باید به توضیح این پرداخت که برد الکتریکی کولرگازی یکی از قطعات مهم بر روی کولر گازی است .اگر دید که کولر گازی تون اصلا کار نمی کند یا با مشکلاتی کار میکنه ، ممکن است این مشکل از برد کولر گازی باشد و بدانید خراب شده باشد. در این صورت باید متخصص تماس گرفته  نسبت به تعمیر یا تعویض برد کولر گازی اقدام کنید. 

وظیفه برد الکتریکی در کولر گازی :

  1. روشن و خاموش شدن کولر گازی
  2. روشن و خاموش شدن کمپرسور
  3. خاموش و روشن شدن فن کولر گازی
  4. ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف کولر گازی و کنترل آن ها
  5. تنظیم دما و برخی اعمال دیگر

علائم خرابی برد الکتریکی کولر گازی چیست؟

  1. روشن نشدن کولر گازی : به عنوان اولین علامت خرابی برد به سراغ روشن نشدن کولر گازی می رویم.
  2. از کار افتادن کمپرسور : اگر کمپرسور کولر گازی شما کار نمی کند، باز هم باید به خراب شدن یا سوختن برد الکتریکی شک کنید.
  3. عمل نکردن ریموت برای روشن کردن کولر گازی: همانطور که گفتیم برد الکتریکی به عنوان مغز دستگاه، مسئول فرمان دادن به بخش های مختلف است و اگر درست کار نکند، فرمان های ریموت را انتقال نمی دهد و نمی توان از فاصله دور کولر گازی را روشن کرد.
  4. خنک‌کنندگی کمتر یا بیشتر از حد تنظیم شده: تنظیم دمای کولر گازی یکی از وظایف برد الکتریکی است و اگر این بخش به درستی کار نکند، کولر گازی نمی تواند دمای محیط را بر اساس آنچه از او خواسته می شود تنظیم کند.
  5. نمایش خطا نشاندهنده خرابی برد: در مواردی هم ممکن است خود کولر گازی با نمایش خطاهایی مبنی بر خرابی برد بر روی صفحه نمایش کولر گازی.
  6. برق داشتن بدنه کولر گازی
  7. روشن یا خاموش نشدن فن های کولر گازی

انواع برد کولر گازی